PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE
Lietuvoje prekės išsiunčiamos per Omniva paštomatus, ES per Lietuvos paštą, per 1-5 darbo dienas.
Pristatymo kainos apskaičiuojant suformavus pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą.
Prekių pristatymas į kitas šalis
Jei norite užsakyti į kitas šalis, prieš perkant skambinkite: +370 689 67468 arba parašykite: info@inesavrushop.lt kad galėtume paskaičiuoti siuntimo išlaidas.
Pristatymo informacija
- Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
- Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-5 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
- Neatsiėmus siuntos pakartotinas siuntimas ir grąžinimas apmokestinami.
- Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
- Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
- Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
- Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.